Kategoriler

Ahmet Maranki Zeytin Yaprağı Ekstresi ve Faydaları

Kozmik bilim ekibi ve Ahmet Maranki yepyeni çalışmalar ile karşımıza çıkıyor. Bu sefer kanser hastalarına müjde olacak, bağışıklık sistemini kuvvetlendirici özellikleri olan zeytin yaprağı ekstresi üretimi müjdesi veren Kobik ekibinin son ürününü tanıtacağız.

Zeytin Yaprağının Faydaları Nelerdir?

Ahmet Maranki’nin sitesinde yeni duyurulan bir haberde Kobik ekibinin zeytin yaprağı ekstresi üretimine başladığı duyuruldu. Peki zeytin yaprağının faydaları neler?

Zeytin yaprağı yani Olöropin (Oleuropein) etken maddesinin bağışıklık sistemini güçlendirmek için faydalı olduğu dünya çapında kanıtlanmıştır. Bu etken maddenin, yani zeytin yaprağının anti-viral, anti-bakteriyel, anti-kanserojen ve anti-fungal etkisi olduğu, aynı zamanda tıbbi rahatsızlıklara destek ürünü olarak fayda verdiği ispat edilmiştir.

Zeytin yaprağının faydaları, yeni bilinen bir şey değil. Akdeniz efsanelerinde Zeytin ağacı, “ölmez ağaç” ve “hayat ağacı” olarak tanımlanmış. Mısırlılar bile zeytin ağacının uzun ömrünü araştırmışlar ve “cennetin gücünün sembolü” saymışlardır zeytin yaprağını.

Yakın zamana dönersek, üzerinde pek çok araştırma yapılmıştır zeytin yaprağının. Kan basıncını düşürdüğü, barsak kas spazmlarını önlediği, aritmiyi tedavi ettiği yapılan çalışmalar ile gösterilmiştir.  Amerikalı araştırıcılar ise zeytin yaprağının virütik hastalıklara (nezle, grip, soğuk algınlığı, uçuk, aft, zona gibi) sebep olan her türlü virüse karşı etkili olduğunu buldular.  Zeytin ağacının 2000 yıllık ömrünün sebebinin  “Oleuropein” olduğu keşfedilmiştir.

Zeytin yaprağı ekstresi çok etkili bir antibakteriyel (mikrop öldürücü), antiviral (virüsleri öldürücü) ajandır. Ama sadece organizmada bulunan patojenlerle savaşıp öldürmekle yetinmez. Ayrıca insan vücudunda bağışıklık sistemini de uyarır. Böylece mikroplarla daha etkili bir savaşın gerçekleşmesini sağlar.

Zeytin yaprağının faydaları hakkında şimdiye kadar 69 kitap,1800′den fazla makale, dergi ve çeşit yayın bulunduğuun söyleyebiliriz.

Bu Yazıya 25 Yorum Yapılmış. Yorumları okumak için tıklayın

Konunun anahtar kelimeleri: zeytin yaprağının faydaları,zeytin yaprağı,zeytin yaprağı faydaları,zeytin yaprağı ekstresi,zeytin yaprağı ekstraktı faydaları,Zeytin Yaprağı Ekstraktı nasıl yapılır,zeytin yaprağının faydaları nelerdir,zeytin yaprağının faydaları ahmet maranki,zeytin yaprağının faydaları ibrahim saraçoğlu,zeytin yapraginin faydalari
etiketler:, , , ,
40.562 defa okundu

YORUMLAR

25 Yorum Yapılmış

  1. Sayın hocam türlü zahmetlere katlanıp bitkiler hakkında bilgi vermişsiniz birde hazırlamasını sorsam cevaplarmısınız (zeytin yapragı için hiper tansiyonum) saygılarımla

  2. Bende arkadaşıma katılıyorum aynı şekilde hiper tansiyonum için araştırıyordum zeytin yaprağını hazırlamasını açıklarsanız sevinirim…

  3. Sevgili Arkadaşlar,
    Zeytin Yaprağı ekstresi, sizin hazırlayacağınız bitki kürlerine göre çok daha etkili olacaktır. Ekstraktlar, bitkinin özünü içerdiği için etkisi çok daha fazla olmaktadır.

    Bütçeniz uygun ise, Zeytin Yaprağı ekstresini veya Zeytin Yağı Ekstrakt Kapsülünü satın almanızı tavsiye ediyoruz.

  4. teşekkürler çok memnun oldum zeytin yaprağı çayını içerek sağlığımızı koruyacağız.

  5. Zeytin yaprağı ekstraktı gerçekten çok faydalı bir ürün, sedef hastalığı için araştırma yaparken devakutusu.com isimli siteden zeytin yaprağı ekstresi, şampuanı, duş jeli ve el sabununu takım olarak aldım hala kullanmaya devam ediyorum gerçekten çok etkili herkese tavsiye ediyorum.

  6. nasıl hazırlanacağını yazarsanız çok iyi olur insanları daha çok bilgilendirmiş olursunuz

  7. zeytin.yaprağını.çay.olarak.içilcekmi.hocam.açıklarmısınız.teşürler

  8. Kullanım şeklimi söyleyin

  9. zeytin yaprağını naıl kullanmalıyım ???????????????????????????????

  10. bu cay kaynamıs suya 1 seker kaşıgı atlırki oda 5-6 yapraak oluyo 5 dakika içerisinde demleni yo sonra afiyetle içiliyo bitkicilere sorduk günlük 3 öğün aç karnınıza içiyusunuz

  11. bir bardak kaynamışsuyun içine bir çay kaşığı kuru zeytin yaprağı katılır 2,3 dk demlenir içilir diye okumuştum..

  12. hocam hersey icin sizlere tesekkur ederim benım bır tansıyon sorunum var banabana tansıyon ıcın hankı bıtkıyı kullanacağımı bana meyil adresime göndermenizi rıca ederim hamit ucuncu@hotmail.com tesekkurlar

  13. zeytin yaprağının tarihçesini öğrenmek güzel fakt arkadaşların ifade ettiği gibi tansiyon ve kolesterol için tarif nasıl onu açıklayın lütfen

  14. benim bildiğim türkiyede sadece bir faruk durukan ve adnan akar ekstrakt üretimi yapıyorlar ekstrak özel işlemlerden geçirilerek içerisindeki etken madde alındığından normal aktardan aldığınızın en az 20 katı daha etkili yani bir şişe ekstrak tüketnek 20 kilo ot yemekle eşdeğer diyebiliriz.ancak yapımı çok zahmetli olsuğu için ülkemizde ismlerini söylediğim zaatları pek kimse bilmez bazılarıda çıkıp kendi yapmış gibi medya üzerinden anllatır.ahmet maranki de bunlardan biri bir tane yaptığı ürün yoktur ağzı iyi laf yapar sadece bu….

  15. MARANKİ HOCANIN ÜRÜNLERİ ÇOK KALİTELİ TİTİZLİKLE HAZIRLANMIŞ,TEŞEKKÜRLER-

  16. Hasana tamamen katılıyorum.. Faruk Durukan Bey yapıyo örneğin bu exradı ve ülkemizde ilktir.. Marankide ondan alıyo zaten.. Saygılar.

  17. hayırlı akşamlar.illa ki bunu satın almak mı gerekiyor zeytin yaprağı ekstrektini yoksa evde yapılabilecek bir formülü var mıdır? teşekkürler.

  18. hayırlı akşamlar sizi çokseviyoruz allahrazıolsun sizden.mitralyetmezlik guatır kulaktakitlevar neyapabilirim teşekkürler.

  19. Birgün oğlum hasta oldu öksürüğü gecmek bilmedi sonra zeytin yaprağı çayının iyi geldiğini öğrendim iki gün sabah ve akşam içirdim o geçmeyen öksürük buhar olup uçuverdi bu bilgileri bizlerle paylaşan herkezden Allah razı olsun saygılarımla..

  20. meraba hocam annem icin soru sorcaktim ben annemin sekeri var ve romatizmamvar neler kullanmaliyim

  21. Sevgili Okurlar,
    Zeytin Yaprağı Ekstresinin kullanımı şöyledir:

    Kullanım Şekli: Besin destek ürünü olarak yemeklerden sonra 2 ölçek kullanılması önerilir.

    Bilgi almak için Müşteri Temsilciliği : 0 212 533 01 33 (Maranki.com)

    E-mail : saglik@maranki.com / kozmikurunler@maranki.com

  22. Tansiyonumu düşürmek için eczacımın tavsiyesiyle Nutraxin Zeytin yapragı çayı kullanıyorum. 1 yemek kaşığı zeytin yaprağı üzerine 1 su bardağı kaynar su ekleyip 15 dk. ağzı kapalı şekilde demliyorum ve günde 2 kere içiyorum. çok faydasını gördüm.

  23. sayın hocam 30 yıli aşkın sedef hastasiyim 3 4 yıldırda vitiıigo başladı ne onerir siniz saygılar.

  24. Azosperm hastasıyım zeytin yaprağı ekstratı kullanıyorum iyi gelirmi bilgi almak istiyorum şimdi den tşk ederim