Kategoriler

Posted by on Mar 27, 2009 in Saç Sağlığı ve Saç Bakımı | 67 comments

Bioxcin Şampuan Nedir? Bioksin Serum ile Saç Dökülmesi Tedavisi

Bioxcin Şampuan Nedir? Bioksin Serum ile Saç Dökülmesi Tedavisi. Bioxcin nedir? Bioxcin ürün içeriği nedir? Bioxcin faydaları, bioxcin kullananlar, bioxcin kullanıcı yorumları, bioxcin set fiyatı. Bioxcin şampuan kullanımı, bioksin şampuan nasıl kullanılır? Bioxcin şampuan yararları ve özellikleri. Bioxcin şampuan yan etkileri, zararları. Saç dökülmesine doğal çözüm arayanlar için bioxcin saç dökülmesi ilacı ve şampuanı hakkında geniş bilgi, Bioxcin şampuan hakkında bilgiler




BIOXCIN şampuan nedir?
Bioxcin şampuan,saç dökülmesi problemi olan yada saçlarını korumak ve daha güçlü,dirençli
saçlara kavuşmak isteyenleriçin özel olarak formüle edilmiş bitkisel şampuandır.

Bioxcin Şampuan ne işe yarar?

Bioxcin Şampuan , İçerigindeki bitkilerde dogal olarak bulunan aktif maddeler ile saçların dkülmesine karşı etkilidir. Saçları daha canlı,parlak ve hacimli hale getirir,s aç ve saçlı deriye daha sağlıklı bir görünüm kazandırır.
Etkinliği klinik testlerle onaylanış Bioxcin Şampuan , üstün performansının yanısıra diğer yöntemlerle
karşılaştırıldıgında,kullanımı son derece kolay ve zahmetsizdir.

Bioxcin Şampuan Yan Etkileri ve zararları

Aktif maddeleri kimyasal değildir,
%100 bitkisel kaynaklıdır ve hiçbir yan etkisi yoktur.

BIOXCIN Şampuan Neye yarar? Bioxcin şampuan özellikleri
Bioxcin,içeriğindeki %100 bitkisel aktif maddeler ile 5-alfa redüktaz enziminin hem tip 1,hemde
tip 2 izoenzimini inhibe eder ve bu etkisi ile saç kökünün cansızlaşmasına neden olan DHT oluşumunu engeller.Böylelikle saç dökülmesine engel olur,saç tellerini kalınlaştırır,güçlendirir,
düzenli ve sürekli kullanımda ölmemiş saç foliküllerinin canlanmasına yardımcı olur.

BIOXCIN SAMPUAN içeriği
*Flavonidler (Myricetin,Kaempferol ve Apigenin)
*Doymamiş yağ asitleri (Linoleic acid ve Oleic acid)
*Betasitosteroller
*Vitaminler (A , B1 , B2 , B5 , E vitaminleri ,Folic Acid gibi)
*Mineraller (çinko,magnezyum,potasyum,kalsiyum,demir gibi)

Bioxcin Şampuan saç dökülmesini engeller mi? Bioxcin saç dökülmesini nasıl engeller?

*Bioxcin Şampuan,içerdiği flavonoidler (Myricetin ve Kaempferol),doymamış yag asitleri
(Linolenic Acid ve Oleic Acid),betasitosteroller ve cinko sayesinde 5-alfa redüktaz enzimini
inhibe eder ve böylelikle DHT olusumunu engeller. Myricetin,5-alfa redüktaz enziminin özellikle
tip 1 izoenzimini, Kaempferol ise tip 2 izoenzimini inhibe ederek etkisini gösteririr.
*Bioxcın Sampuan içerdiği Apigenin isimli flavonoid sayesinde,saç diplerindeki kılcal kan damarlarını düzenleyerek saç dökülmesine engel olur.
*Bioxcin,içerdiği vitaminler (A, B1 , B2 , B5 , E vitaminleri,Folic Acid gibi)ve mineraller(çinko,magnezyum,potasyum,kalsiyum,demir gibi)sayesinde,saçın beslenmesini ve sağlıklı olmasını sağlar.

Bioxcin şampuan güvenli mi, güvenilir mi?

BIOXCIN’İN KANITLANMIŞ SONUÇLARI…
İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Dermatoloji Anabilim Dalı’nda,bitmiş ürün ile yapılan,

ETKİNLİK TESTLERİNDE…
*Sürekli ve düzenli kullanımda saç dökülmesinin engellendigi,
*Zayıflamış saç köklerini canlandırıp,saça direnç,dolgunluk,parlaklık ve canlılık
kazandırdıgı
*Kepegi azalttıgı ve yeniden olusumunu önlediği

GÜVENİRLİK TESTLERİNDE…
*Yan etkisinin olmadığı,
*pH degerinin saç derisine ve cilde uyumlu oldugu,
*Alerjik bir reaksiyona neden olmadığı,
*Gerçekleştirilen melanin ve eitem ölçümleri ile dermatolojik olarak güvenilir olduğu kanıtlanmıştır.

Bioxcin Şampuan KULLANIMI: Bioxcin şampuan nasıl kullanılır?
Islak saça hafif masaj yaparak uygulayın ve iyice durulayın.Yaglı saçlar için hergün,
Kuru-Normal saçlar için ise iki günde bir kullanılması önerilir.

Bioxcin Şampuan Faydaları nelerdir?

  • Bioxcın Sampuan,içeriğindeki %100 bitkisel kaynaklı aktif maddeler ile saçların dökülmesinekarşı etkilidir,saç tellerini kalınlaştırır,güçlendiriri,saça hacim ve direnç kazandırır. Sürekli ve düzenli kullanıldıgı taktirde ölmemiş saç foliküllerinin canlanmasına yardım eder.
  • Bioxcin Şampuan,saç ve saçlı deriyi nazikçe temizlenirken aynı zamanda içeriğindeki vitaminler ve mineraller ile besleyip böylelikle saçların canlı,güçlü ve sağlıklı olmasını sağlar.
  • Etkinliği ve güvenirliği İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi Dermatoloji Anabilim Dalı’nda,bitmiş ürün ile yapılan klinik testlerle kanıtlanmıştır.
  • Saça uygulanan birçok şampuandaki bazı kimyasal maddeler saç dökülmesinin nedenlerinden biridir.Bioxcın sampuan’ın aktif maddeleri tamamen bitkiseldir ve hiçbir yan etkisi yoktur.
  • pH degeri saç derisine uygun olup ciltte herhangi bir alerji,tahriş ve iritasyona neden olmaz.
  • Bioxcin şampuan Kepeğe Karşı etkilidir, yeniden olusumunu engeller.
  • Formulasyonunda sağlığa olumsuz etkileri oldugu bilinen,buna ragmen diğer şampuanlarda yaygın olarak kullanılan SLS(Sodıum Lauryl Sulfate) ve SLES (Sodium Laureth Sulfate) içermez. u nedenle cildde iritasyona ve alerjik reaksiyona neden olmaz.F ormulasyonunda bu maddelerin yerine sağlığa zararlı olmayan Magnezyum Laureth Sulfateve sodıum Myreth Sulfate kullanılmıştır.
  • SLS cilt üzerinde iritasyona ve alerjik reaksiyona neden olur.kanıtlanmış kansorojen bir maddedir.Kanda,kansere yol açan sayısız maddenin dolaşmasına neden olur. SLES de cilt üzerinde iritasyona neden potansiyel kanserojen bir maddedir.
  • Renklendirici içermez.

Bioxcin şampuan hakkındaki tüm yazılar için tıklayın: Bioxcin şampuan

Saç dökülmesi şikayeti olanlar için, saç dökülmesine bitkisel çözüm arayanlara:, uzmanlardan bitkisel çözüm önerileri:

İbrahim Saraçoğlu saç dökülmesi için Lavanta Kürü

Saç dökülmesi için Ahmet Maranki saç maskesi

Suna Dumankaya saç dökülmesi için bitkisel tarif

Bu Yazıya 67 Yorum Yapılmış. Yorumları okumak için tıklayın
[metaslider id=3236]

etiketler:,
15,365 defa okundu

Benzer Yazılar

YORUMLAR

67 Yorum Yapılmış

  1. ben bioxcin şampuan kullandım,kalan saçlarımı da o döktü.önce sertleştirdi,dökülen saçlar sertlik nedeniyle çözülemeyecek düğümler haline geldi ve daha fazla döküldü.gerçekten kimseye tavsiye etmiyorum.

  2. ben bıoxsın serum kutusuyla aldım daha ılk kutumda ıse yaradı dokulme durdu herkesde ıse yarıcak dıe bısı yok bende yaradı herkese tavsıye ederım daha fazla bılgı alma ısteyen varsa msnemı ekleyebılır patates_spor@hotmail.com

  3. yaa ben bıoksını ve şampanı ve seronu 3aydır kulanıyurum ama ilk etapta iyiydı ama şunda hiç faydasi yok hiç bir şeye yaramiyur reklamlara inamayın yazık verdınız paraya olur benim yorumum boyle

  4. yaa ben bıoksını ve şampanı ve seronu 3aydır kulanıyurum ama ilk etapta iyiydı ama şunda hiç faydasi yok hiç bir şeye yaramiyur reklamlara inamayın yazık verdınız paraya olur benim yorumum boyle

  5. arkadaslar doktor bana minoksil önerdi ama bi doktorda saçların ii dedi bir baskasına gittim oda bi kac solisyon verdi bakasına gittim asırı dökülmüs saçların kısa kesdir hiç uğrasma kel kalacaksın dedi yani su ana kadar anladım ki

    piyasada onlarca saç cıkartıcı ilaçlar son yıllarda cıkdı ama hiç biri ama hiçbiri kesin cözüm değil bir tek minoxil die bişi var o onuda sabah akşam 6 ay hiç durmadan kullanacaksın ne kadar pratikdir bilemem oda bırakdıkdan sonra gene döküyormyus her hastalığa tedavi buldular ama saç dökülmesine bulamadı koskaca tıp dunyası bizde avunuyoruz uğrasıyorsuz saçlar dökülmesin diye size tek tavsiyem minoxil kullanın eğer asırı acılma varsa 45 ytl gidin alın bir aylık oda şanpuan dersenis priorin alın … eğer param yok derseniz de abi kısa kesitirin saçlarınızı çam yağı badem yağı ısırgan yağı şarımsak yağı bu yağları ilk hafta her gün sonra ki sürelerde birbiri ile eşit miktarda karısıtırıp aksamları sürün sonra ki haftalarda haftada ikiye kadar azaltın cok yararı olduğunu söyleyenler var ama stres yada ıssi ise bu sitem anca yavaslatır ki eğer benim gibi kafanıza cok takarsanız ooo o zaman dökülme artar fırsatı olan arkadaslara da sunu tavsiye ederim kazıtın saçlarınızı bu kazıtmayı 3 kez yapın ve dediğim yağarı haftada 2 – 3 kez sürün normel miktarda yedirin yani kafaya hiçbir yan etkisi yok en azından bunu söyleyebilirim kulalnımı zor kokusuda var ama denemek lazım bende anlamıom nie dökülüyor saç ama dökülüyor işde :D:D anasınıda satarım dökülürse dökülsün :d

  6. bügun bende bioxsin alacaktım ama yorumları okuduktan sonra kararsız kaldım alıyım mı almayım mı die düşünmeye başladım strest yaptık saçlar yine dökülmeye başladıı :):):)):):):):)):):):)

  7. BİOKSİN ŞAMPUAN VE SERUM İLE BİRLİKTE KULANILDIĞINDA GERCEKTENDE İNANILMAZ ETKİLİ OLUYOR. İLK ETAPTA SAÇI DÖKMESİ BİRAZ SORUN YARATABİLİR AMA SÜREKLİ VE DÜZENLİ KULLANILDIĞINDA GERÇEKTENDE ÇOK ETKİLİ OLDUĞUNU GÖRECEKSİNİZ. BUNUN İÇİN SADECE BİRAZ SABIR GEREKİYOR.

  8. bende aldim sampuandan kullanninca habr vercemm size

  9. Arkadaşlar öncelikle herkese selam.ben 1,5 yıldır bioxcin kullanıyorum şampuan ve ampullerini beraber kullanmak sağlıklı bir sonuç için şart.Bazı arkadaşlarımız ürünü alıp 2 ay kullanıp kafasına göre yorum yapıyolar ama bunlar yanlış.Bu ilaçtan sonuç alabilmek için aralıksız 7-8 ay kullanmanız gerekiyor.Öncelikle saç dökülmesi duruyor sonra yavaş yavaş ufak tüy şeklinde yeni saçlar çıkmaya başlıyor.Birde ilacın kullanımını bilmeyen arkadaşlar var ben doğrusunu ve kendi kullandığım şekliyle anlatim;

    Her akşam önce saçlar yıkanıcak,bioxcin şampuanla saçlar köpürtülecek ve 2 dk bekletilecek zaten köpük kendi kendine kayboluyor.sonra saçları durulayıp kuruluyosunuz ama hafif ıslak kalıcak.sonra bioxcin ampulden saçların öncelikle zayıf olan yerlerine azar azar damlatılarak el ile masaj yapar gibi saç diplerine yedirilecek.Bu işlemi yaptıktan sonra biraz başka işlerle uğraşın o sırada kafanızda kurusun.aynı işlemi tekrar yatana kadar istediğiniz kadar yapın (yani ampulden saç diplerine damlatıp masaj yapın bunu her gece en az 4-5 kez yapın mutlaka)saçlarınızı yıkamadan yatın ve sabah kalkınca bioxcin şampuanla yıkayın.bioxcin kullanımı süresince asla başka bir şampuanla başınızı yıkamayın.sizde benim gibi bu ürünü 1-1,5 sene civarı kullanın bakın bakalım saçalrınız nasıl oluyo.ben sadece şunu söylim eskiden saçımı öne doğru yatırırdım kelim görünmesin diye şimdi arkaya tarayıp havamı atıom vede kendime güvenim acaip arttı eskiden kızların suratuna bakamazdım şimdi gözlerinin içine bakıyorum anlayın artık nasıl bi duygu olduğunu.herkese iyi günler

  10. inanmayın bu yalanlara öyle olsa kel olmazdı

  11. ben fatih beye inaniyorum benim erkek arkadasim da aldi sampuan ve ampuller ve kullanmaya basladiktan birkac ay sonra tuy seklinde saclar cikmaya basladi bu yalan falan degil.

  12. selam arkalaslar bende yaklasik 4 aydir asiri bi dokulme var kel kalacam diye korkuyorum 4 ay once sacimi boyamistim boyayi yaklasik 1.5 saat beklettim galiba ondan oldu suan korkudan tarayamiyorum elimi attigim anda geliyo bu serumdan kullansammi diye dusunuyorum, her gece ruyamda sac goruyorum kafayi yiyecem.Herkese iyi gunler

  13. bizde kullanmaya başladık 6 ay dolapta bekledi 2 gündür düzenli kullanıyoruzzz sonuç alcağız zararı yok yenisi çıkmasın ama eskisi yerinde kalsın:) 1 ay sonra paranın hatrına sonuçları yazacağım sağlıklı saçlarrrrrrrrrrrr

  14. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve gereten sonuçları çok güzel.Kullanım yaptığım ilk andan itibaren etkilerini gördüm.Saşlarımdaki Yıllardır durduramadığım dökülmeler azalırken,saçımın seyrek olan kısımlarında ise yeni saç oluşumları farkediliyor.Ayrıca saçlarım canlı,parlk ve dolgun bir görünüm kazandı…

  15. ben ankarada oturuyorum bir haftadır kullanıyorum saçlarımı dökmeye başladı ön taraf tamamen açıldı ayrıca sivilce yaptı doktora gittim doktorum bırakmamı söyledi aldıgım ürünü bugün eccneye geri verdim ürünle ilgili firmadan bilgi öğrenilip bana geri dönülecek
    başkalarının saçlarını dökermi bilmem benim saçlarıma ciddi anlamda zarar verdi konuyla ilgilenen olursa sevinirim ne yapmalıyım saçlarım heder oldu 05353913980

  16. Ailemdeki genetik saç dökülmeleri ve bendede başlayan saç dökülmeleri için Bioxcin kullanmaya başladım.Bioxcin’i kullanmaya başladığım günden itibaren saç dökülmelerim azaldı.Ayrıca bütün ailem kullanıyor ve hepimizin saçlarındaki dolgunluk,canlılık ve paralaklık farkediliyor.

  17. kardsim dokulecek olan saça altın suyuda kullanssan dokulecek ektırmekten başka çare yok bunlara verdıgımız para ektırsek da iyiolur diye düsünüyom

  18. yok kardeşim nedemiş atalarımız kelliğin ilcı olsatutar başına sürer di okadar doktora gittim hepside kelkardeşim ialaçlar işe yarasaydı on lar da kullaırdı paran varsa harşeyin var

  19. ya ben şim di yorumları okudum aslında almaya karar verdim yanlızzz..fayda ettip etmediğinden şüphe ediyorum ben ilk ömce bioxsin şampuan alıcam ondan sonraa.faydalı olursa bioxsin serumundan ta (takımından almayı düşünüyorummm):)))bilgileriniz için teşekkürlerrr

  20. ya bu bioxcin şampuanı aldım kullanıyorumm yanlız .saçımı duruladıktan sonra havlu kullanmamı tavsiye etmiyolar peki fon makinası nı kullanabilirmiyiz.beni bilgilendirirseniz sevinirimm

  21. mrb herkese öncelikle benimde saclarım cok dökülüyodu bende bioksin aldım hiç iyi gelmedi.kalanıda o döktü kesinlikle tavsiye etmiyorum baranıza yazık olur sacada kendi haline bıraktım bakıyorumda bu eski toprak insanların dökülme olmamış niye bizim oluyo bu sorum cogaldı. bizdemi artık sabun kulanalım o eski yeşil sabunlar büyük siverekli

  22. mrb ben de yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ilk anadn itibaren saçlarım inanılmaaz derecede dökülmeye başladı. dökülmeyen saçlarım bile yani ense ve yanlardakiler bile dökülmeye başladı. Kullanmayı yaklaşık 3 gün önce bıraktım şampuanı nette biraz araştırdım saçlarımı döktü diyenlerin sayısı hiçte az değil araştırın ve görün,

    ama isteerseniz bioxini tüy dökücü olarak kullanabilirisiniz mesela koltuk altlarınıza filan

    bi kaç arkadaşta 8 ay düzenli kullandığında iyi geldiğini söylemiş acaba 8 ayda kafada saç kalcakmı bunlar tamamen satuş politikalarıdır arkadaşlar ben bi aptallık yapıp inandım siz aldanmayın tamamen para turazğı

  23. Yorumları okudum inanın aklım okadar karıştıki anlatamam.Bende bu ürünü kullandım ancak hiçbirşey anlayamıyorum,eskisi gibi dökülmeye devam ediyor.Lütfen ticari rant için insanları yanlış bilgilendirmeyelim.

  24. BENDE KULANIORM BİOKSİN SERUM ..İKİ GÜNDE BİR SÜRÜORM VE BASIMDA 2 GÜN YIKAMADAN DURUO Bİ SAKINCA SI OLMAZ DİMİ N AZ 8 SAAT DURUCAK ONU BİLİORM AMA EN FAZLA NEKADAR DURUCAK ACABA BİLGİSİ OLAN VARMI BU KONUDA?

  25. ben de üç aydır kullanmaktaym arladaşlar dökülme yüzünden .önce baya döktü saçımı ama snra azaldı şu anda çok iiii saçım .en azında n dfökülme çok az
    sadece düzen öneml
    ii
    tavsiye ederim

  26. issallah işe yarıyodur yalan olsa kimse almaz bence ayrıca bioksin çok yararlı issallah saçı dokulen olmaz ve herkeze de ise yarar

  27. Arkadaşlar ben 2 yıldır şampuan ve serum u kullanıyorum ama dökülme durmadı saçlarda dolgunluk yapıyor deride rahatlama hissi veriyor kaşıntı yi önlüyor ama şimdi kendime soruyorum bıoxcin kullan masaydım belki de saçlarım daha iyi durumda olacak ti almayı düşünen arkadaşlar KESINLIK LE ALMAYİN YEMIN EDERIM FIYASKO yalan ve aldatma ca bitkisel yağlar deneyin badem yağı buğday yağı zeytin yağı bu tür şeyler bunlarda çözüm değil aslında vakti olan beklesin ıngiliz bilim adamları 5 yıl içinde umut olacak saç dökülmesine .

  28. MERHABA BENDE BIOXCIN SAMP VE SERUM KULLANIMI YAPIYORUM VE COK MUTLUYUM SAC DOKULMEM TAMAMEN DURDU VE SU AN YENI SAC OLUSUMLARI VAR EN AZ 8 SAAT SACINIZ YAĞLI ISE EN FAZAL 24 SAAT KURU-NORMAL ISE EN FAZLA 48 SAAT KALABILIR SERUM SACLARINIZDA ARKADASLAR

  29. hersey yalan paranizi harcamayin.sac dokulmesinin tedavisi var ama bize soylemiyorlar.cunku tedavi olunan musteriler ilac satin almaycak.insanlari oyalayarak daha fazla para kazaniyorlar.kanserin de detavisi var ama ucunda ticaret var..domuz gribi bunun en canli ornegi ingilterede ilac, korsan markete dusmustu..kuran`da herseyin tedavisi var diyor…eminim vardir…stresten uzak durun fazla kozmetik kullanmayin saglikli yiyin ve en sonunda genetiginize kusun..saglikli gunler..:)

  30. selam arkadaslar ben bıoxcın kullanıyorum ve sacllarımda harıka bır degısım var herkese tavsıye edıyorum yenı sac olusumlarımn yok onun ıcın serum ve sampuan kullanımına baslıycam ama sampuanda sac dokulemlerım tatamen durdu

  31. merhaba arkadaşlar ben 6 aydır bıoxcın serum ve samp kullanımı yapıyorum ve saclarımın dokulmesı durdu.kullanımdan cok memnunum ve arkadaslarımada tavsıye edıyorum.

  32. GİDEN GELSEYDİ DEDEM GELİRDİ….

  33. ulan alalımmı almıyalımmı şaşırdık kaldık bunlar nası yorumlar ya en iyisi dua etmek heralde ne kullanıcamızı şaşıdık en iyisi kimsenin ummadığı bişey kullanmak onun işe yarıycağına inanmak ve unutmayalımki inanmak başarmanın yarısıdır en iyisi arap sabunu eskiden şampuanmı vardı herkese allah şifa versin byyyyy eyvallah

  34. Merhaba Arkadaşlar ben Bioksin serum ve şampuanından aldım 9 ay serumunu kullandım ve 1 YILda şampuanını kullandım HİÇBİR FAYDASINI GÖRMEDİM. Onun için kimseye TAVSİYE ET-Mİ-YO-RUM

  35. Bioxcin kullanımı 2aydır yapıyorum ve kullanıma başladığım ilk andan itibaren saçımdaki değişimi gözlemledim.Saç dökülmelerim azalmaya başladı ve yeni saç oluşumlarımda meydana geldiğini gözlemleyebiliyorum.kesinlike saç dökülmesi sorunu olan herkesin kullanım yapmasını öneririm.

  36. slm arkadaslar ben de 6 aydır bioblas kullanıyorum ve memnunum saclarım onceden cok dokulurdu ama sımdı dokulmuyor herkezede tavsıye ederımmm

  37. hiçbir işe yaramıyor 2 sene kullandım..hiç bi etkisini göremedim..olan parama oldu..

  38. slm arkadaşlar en büyük korkum saçımın dökülmesi lütfen bildiğin iyi bir şey varsa banada bildirin. şuan bioxcin şampuan kullaniyorum ama genede dökülme var. ne yapacağımı bilemiyorum. 0544.292.87.63 cevap beklerim

  39. oğluma askerlik dönemindeki dökülmesi için şampuan ve serumunu aldım. kullanmaya başladığı ilk günden itibaren çok faydası oldu.

  40. bu arada bayanlarda güvenle kullanabiliyormuş. bayan dökülmelerinde de bıoxcin çok etiliymiş. web sitesinde çok detaylı bilgilendirmeleri var. özellikle türk malı olması çok dikkatimi çekti. teşekkürler bıoxcin

  41. doğumdan sonra aşırı saç dökülmem oldu ve doktorum kullanmamaı tavsiye etti. başlangıçta faydası olmayacak sandım ama yanılmışım. çok etkili ve çok memnun kaldım

  42. eşim kullanıyordu ve memnundu. bende onun önerisi ile kullanmaya başladım ve şuana kadar kullandığım en iyi şampuan diyebilirim

  43. ben de alacaktım vaz geçtim dökülsün anasını satim çoook ta tın almıyorum ne demişler maden olan yerde ot bitmezmiş :)))

  44. arkadaşlar 8 aydır bioxcinin şampuanını kullanıyorum ilk 3 ayda dökülme yavaşladı ama sonra yeniden dökülmeye başladı, ayrıca da saçımda kepek oldu. kullanmayı bıraktım, pek tavsiye etmem.

  45. 3 yıdır mevsim geçişlerinde düzenli kullandım. kesinlikle mükemmel sonuç aldım. ama düzenli kullanım şart. saçlar kalınlaşıp hacim alıyor.

  46. ben de alacaktım bu yorumları görünce alma istegim kalmadı ben de ne yapacagı mı şaşırdım…

  47. yahuu ben esıme aldım dun bı bıoxsın sade sampuanını bugun ılk kulandı bır bakdım 50 tel sac koptu yaa bu bıoxsın sıkıntı olmasın bu dogalmıdır arkadaslar ılk kulanımlarda bu sampuanı 3 5 gun 1 hafta deneyelımmı kı yoksa copemı atayım bu sıseyı ben bı akıl verın sıze zahmet.lutfen yorum yazınız

  48. Benimde kullanmaya baslayali 3 hafta oldu pek birsey goremedim ama dokulmede azalma var sacda kaşinma gitti kepek yok deri rahatladi ama dokulmede birazda olsa azalma var.

  49. arkadaşlar,ben saçlarımı önceden taradığımda 50 tel dökülüyordu.fakat bütün ön yargılarıma rağmen bioksin şampuan aldım.1 hafta kullandıktan sonra,saçlarımı taradığımda hiç tel dökülmediğini gördüm.maşaalah dedim.ve saç tellerim artık daha kalın.şimdide serumunu almayı düşünüyorum.fakat hala ön yargılarım var.yoksa piskolojik olarak rahatladım o yüzden mi dökülmüyor çünkü önceden çok kafama takardım…

  50. bioxcin ile 2 yıl önce tanıştım.o gün bugündür büyük bir beğeni ve memnuniyetle kullanıma devam ediyorum.

  51. alsammı almasammı 🙂

  52. alsammı almasammı diye kararsızdım aldım ve şiddetle tavsiye ederim herkeze benim saçlarıma iyi geldi denemekte fayda varmış demekki 10 günde etkisini gösterdi dökülen saçların yerine yenileri çıkmaya başladı

  53. ben 1 aydır kullanıyorm saclarımın dolumesı azaldı sac normal olarakta dokulur zaten sacım cıkıcak mı bılmıyorm ama ben kullanıyırm umarım ıyı gelır:D

  54. Ben ilk defa bioxin serumu kullaniyorum . ama bir weyi anlamiyorum bana yardimci olun , serumu kullanmadan once bioxin wampuaniyla sacimi yikiyoruk hsonra nemli saclara bioxin serumundan istifade ediyorum minimum 8 saat kalmalidir , ama sonrasini bilmmiyorum 8 saat kaldiktan sonra bioxin wampuaniyla yeniden saclarimizi yikiyoruz??? LTFEN BANA YARDIMCI OLUN.

  55. evet bende 2aydan beri kullanıyorum aynı dökülmeye devam ediyo.üstelik saçımda yaralar oluştu.

  56. alacaktım vaz geçtim

  57. bende bir bayan olarak saç dökü
    lmesi yaşıyorum ve çok üzülüyorum.Sonuçta saç herkes için öz güven kaynağı kapalı bir bayan olmama rağmen kendi kendimi beğenmek istiyorum.Benimde kafam karışık bu ürünleri alıp almamakta .ama alıp denicem sonuçları burada yazacağım inşallah.Ama hetrşeyden önce birazda pisikolojikmen döküyoruz saçalrı bence kafamızı fazla inceleyip durmayalım…Ve içerden ca vitamini B VİTAMİNİ VE DİĞER MİNERALLERİ ALMAYI İHMAL ETMEYELİM..

  58. ya bende kullanmak istiyorum fakat hayat botyunca bu ne ya ben hayat buyunca kullanacagımı sanmıyorum hiç

  59. arkadaşlar hepsi hikaye Bioxcin gibi şampuanları önce döküyomuşta sonra bilmem yenileri çıkıyo anlamıyormusunuz olan saçınızı döküyo döktüğü saçaları çıkarıyo ; tekrardan olan saçınız çıkıyo kel olan kzım yine kel :D:D

  60. mrb bende saçdökülmesivar çok farklı yorumlar var kararsız kaldım

  61. Kesinlikle kulanım yapılması gereken bir ürün.Ben yoğun saç dökülmelerim yok denilecek kadar azaldı.Ayrıca saçlarım daha dolgun bir görünüme sahip oldu.

  62. selam arkaşlar bence bioksin hépsinde daha faydalı önemli olan duzgun kulanmak.

  63. bütün yorumları okudum…ve bioxcin’in faydalarının kişiden kişiye yani deriden deriye değiştiğini anladım.Bu ürünü denemekte fayda var.Kaybedecek bişeyimiz yok yani…YA TUTARSA 😉

  64. Ürünü 2 aydır kullanıyorum. Artık sabrım kalmadı. Saç dökülmem azdı ama genede dökülmesin diye bioxin kullanayım dedim. Herseyiyle kullanımını harfiyyyen yerine getirdim ama saç dökülme problemim yokken simdi bangır bangır saçım dökülüyor paramı geçtim dökülen saçlarıma yazık. UZAK DURUN

  65. bende 2 aydir kullaniyorum dökulme durdu ama yeni sac olusumu gözleyemedim.

  66. beyler bvayanlar enayi olupta almayın dökülen saç başta durmaz 🙂

  67. arkadaşlar. Öncelıkle sacınızın yenıden çıkmasını ıstıyorsanız.ilk önce saçınızı jiletle kazıtın ve daha sonra bıoksın alın ve surun . İnanılmaz derecede saç çıkıyor.