Kategoriler

Posted by on Jul 7, 2009 in Zayıflama ve Diyet | 104 comments

İbrahim Saraçoğlu Göbek Eritme Kürü

Göbek bölgenizdeki yağlardan kurtulmak için İbrahim Saraçoğlu faydalı bir kür öneriyor. Göbek bölgesindeki yağları, hatta selülitlerinizi yok edecek tarif şöyle:




İbrahim Saraçoğlu Göbek Yağı Eriten Doğal Kür

  • 4 adet taze lahana yaprağı,
  • Yaklaşık 25 dal taze maydanoz,
  • 1 adet limon (sulu olması tercih edilir)
  • Yarım litre su

Göbek Eritme Kürü Hazırlanışı:

Yarım litre kadar suyu kaynatıyoruz. Kaynamakta olan suyumuzun içine lahana yapraklarımız atıyoruz. En az 3 dakika lahanayla kaynatıp ondan sonra maydanozları da ekliyoruz. Maydanozu da ekledikten sonra yaklaşık 3 dakika daha kaynatıyoruz.

Kaynamış karışımımızı soğumaya bırakıyoruz. Soğuyunca karışımı süzüyoruz. İçerisine limon sıkıyoruz.

İbrahim Saraçoğlu Göbek Eritme Kürü nasıl kullanılır?

Günde 2 ya da 3 kez içilmelidir. Aç veya tok karına içebilirsiniz. Bu kür hergün taze olarak hazırlanıp içilmelidir, çokça yapıp buzdolabında saklamayınız. Kürümüzün içine tatlandırıcı kesinlikle katılmamalıdır

İbrahim Saraçoğlu Göbek Eritme Kürünü sadece 3 hafta uygulayınız.

Göbek eritmek için diğer tavsiyelerimiz ise şöyle:

Bu Yazıya 104 Yorum Yapılmış. Yorumları okumak için tıklayın
[metaslider id=3236]

Benzer Yazılar

YORUMLAR

104 Yorum Yapılmış

  1. ben siz doktorlardan eminim ama diğer yorumlar da bu bitkisel şeylerin daha çok insan sağlığına zarar verdiğini okudum bnde denicem eğer bnada zarar verirse sizlerin biz halktan çekeceği var .size inanmak ve güvenmek istiorum.bunuda sizler kanıtlarsanız iyi edersiniz

  2. inşaallah bna iyi gelir zayıflama fprmülleriniz o kadar kilolu deilim ama denicem mucize iksirleriniz için tşkkürler.

  3. sut emziren kullanabilirmi vede hangi cesit lahana oldugunu anliyamadim

  4. emziren annelerde kullanabilir mi?cvp verirseniz sevinirimmm

  5. diger okuyucularda sormus ama bi cevap alamamis emziren anneler de kullanabilirmi bu kuru lutfen cevaplayin simdiden allah razi olsun.

  6. deniyicm insaalah işe yarar.lahana kürünüzü,anamız ağladı bu göbek yüzünden…………..

  7. ya lütfen söylermisiniz bu kürü deneyen varmi ama emziren annelere soruyorum bende emziriyorumda denemek istiyorum ama cesaret edemiyorum cevab bekliyorum

  8. umarim ise yarar limon koymazsak olurmu

  9. bende ameliyat oldum göbek kaldı bende inşallah iyi gelir bu lahana kürü

  10. bunca insan soru sormuş neden cevap alamıyor lütfen cevap alabilir miyiz çünkü bende denemek istiyorum ne kadar etkili bilmak istiyorum

  11. kara lahanamı?

  12. zayıflamak istiyorum

  13. emziren anne kullanabilirmi bu lahana kürünü lütfen cevaplayınnn

  14. Derya Hanım, İbrahim Saraçoğlu kendi web sitesinde (www.saracoglu.at) şöyle diyor:
    “Emziren değerli anneler, bebeğiniz sütten kesilmeden zayıflama kürü veya benzeri kürleri uygulamayınız. Sağlığınız daim olsun.”

  15. Beyaz lahana kullanmalısınız. Kara lahananın zayıflama konusunda ciddi bir etkisi yoktur.

  16. kesinmi eritıyormu göbeği inşallah.

  17. hocam pekı kahvaltıda ne yemeliyz pekı ltfen cevp bklıyorum

  18. HOCAM TAZE YAPRAK DEMİŞSİNİZ PEKİ MAYDONOZU YAPRAKLARINIDA ATCAKMIYIZ İÇİNE YOKSA SADECE DALIMI LTFEN HOCAM CEVAP VERIRSENIZ SEVINIRIM

  19. kürü 3hafta yapılacak da 3haftada tabiki yediklerımize dıkkat edersek kacsantım gıder+belırlı dönemden sonra bırdaha uygulayabılırmıyız tşkkrlr

  20. yöntemi deniycem faydasını görürsem yazıcam

  21. sevgili arkadaşlar gerçekten işe yarıyor deneyin ben lahana çorbasıyla 10 günde 7 kilo verdim sağlıksız olabilir ama verdim 10 gün boyunca lahana çorbası yoğurt ve meyve yeşilçay bunların dışında başka bir şey yemedim allaha şükür sağlığımada birşey olmadı şimdi lahana suyuyla aynı şeyi deniyorum ve kilo vermeye başladım ayrıca lahana suyunu zevkle içiyorum çok şükür iyki lahana var sevgiler

  22. lahana kürünü yaptım hiç faydasını görmedimm

  23. Emziren anneler kürü kesinlikle uygulamayin.maydanoz sütü keser..

  24. ben yazılanları okuyunca bıraz ümitleniyorum.ama deneyip sonuç alamayanları okuyuncada ümidim kayboluyor.lütfen ümit kırıcı olmayın

  25. ben ne yapacağımı şaştım göbek fena

  26. bukadar kolaymı göbek eritmek iiiiiiiiiiyyyyyyyiiiiiiii deneriz yemediğim içmediğim ne kaldıki işe yararsa sizlerle paylaşırım birde aynı zamanda ben karar verirsem saati saatine yaparim

  27. hele lahanayı alalımda kolay sonrası

  28. lahana suyunu günde iki kez olmak üzere 4 gündür içiyorum.umarım işe yarar bide boğazımı tutabilsem.ne içersen iç doymadan sofradan kalkacaksın ve egzersiz şart ben buna inanıyorum.öyle yan gel yat her istediğini tıka basa ye sonra lahana suyu iç zayıflıycam diye bekle o biraz zor be

  29. kardeşim sen göbeği lahana suyuyla nasıl indireceksin. indiren varsa hemen yazın.

  30. acaba okür sıcak veya soguk veya ılkmı içilicek.birde lale arkadaşımız beni görürse çorbanın tarifini yazsın düzenli spor yürüyüş olursa tabiki birazda bugaz tutulursa bu trz kürlerde işe yarıycana inanıyorum tşkr

  31. ılıkmı sogukmu içilicek

  32. Karışım hazırlandıktan sonra ılımaya bırakılıyor. Sabah ve akşam içiliyor. Soğuk olarak içilecektir.

  33. inşallah birfaydasını görürüm çünkü zayıflamayı çok istiyorum

  34. lahana suyunu içerken sadece bunumu içecegiz başka nelere dikkat edecegiz belirli bir saatden sonra yemiyelimmi

  35. 2009 kasım aylarında deneyecek olanlar vardı bu kürü sonuç ne oldu acaba … fayda görüldümü görülmedi mi boşuna uğraşmayalım dimi …lütfen ama

  36. Üç hafta uygulanılacak demişsiniz.bir daha ne zaman uygulayabiliriz.

  37. ben emziriyorum ama bu kürede ihtiyacım var..
    sorum şu ki : boyuma göre kilom az.. yani 3 kg almam gerekiyormuş ideal kiloya ulaşmam için..
    fakat göbek 82 cm.. ben bu kiloları nereme veriyorum anlamıyorum?
    özellikle göbeği eritmek için bu kür ve mekik hareketleri kafi olurmu?
    lütfen cevap…… 🙁

  38. spor salonunda bir arkadaşım 8 kilo verdiğini duydum denicem bende sonuc sölerim ayrıca arkadaş hem yediğine dikkat etti hem de spor yaptı bu yüzden lahana suyunu içipde hominigırtlak yemessek işe yarayacağını düşünüyorum

  39. lahana suyunu içtiğim zaman tansiyonum 60/100 oluyor normalde hipertansiyon hastasıyım tansiyon hapı kullanıyorum…hapı mı bırakayım lahana suyunumu…

  40. ben lahana kürünü denedim ne kiko verdim nede aldım deneyin sonucu sizde kendi üzerinizde görün başkasıyla sizinki farkedebilir ben ibrahim saraçoğlunun bilgilrtine çok güveniyorum

  41. bunlarıoda denemk lazım ama sporsuz zayıflamak olmaz olursada sarkmalar deformeler merydaan gelir..

  42. bende zayıflamak istiyorum ama kilo veremiyorum tiroid bezlerim yavaş calışıyor lahana kürü işe yararmı lahana tiroid hastalarının kullan masında birsakınca varmıcevap verir seniz sevinirim

  43. Ben 36 yaşındayım 2 sene önce meme kanseri geçirdim ve kontrollerim hala devam etmekte fakat 3 aydır adet görmüyorum ve dr muayene sonucu 3 cm lik kistim oluşmuş bunun sonucunda ilaç ta kullanmam yasak ostrojen hormonlarını harekete geçirmemesi için, soğan suyu kürünü uygulayabilirmiyim beni bilgilendirirseniz çok sevinirim

  44. bende emziriyorum sürekli acıkıyorum gittikçe şiyorum ne yapmalıyım

  45. evet arkadaşlar lahana suyu gerçekten işe yarıyor 74 kilodan 58 kiloya indim

  46. hocam bu kürü uygulayıp göbek sorunundan kurtulan var mı ?

  47. bende 2 haftadır bu karışımı içiyordum.bu gün adetime daha 10 gün olmasına rağmen adet oldum.maydanozun adet söktürdüğünü duymuştum ama göbek erisin diye devam ettim.acaba maydanoz katmasak olur mu.henüz bi erime yok görünürde çünkü.

  48. Kürü nasıl ölçü ile içeçeğiz.Su bardağı mı çay bardağımı? Günde kaç bardak

  49. Sevgili arkadaslarim adetim1 ay gelmedi sogan kürünü aynen uygularsaniz söktürüyor yanliz sartlari aynen yerine getireceksinizbu cok önemli ..6 gün sogan kürünü yaptim 1 haftaya kalmadi adet gördüm kimine inanilmaz gele bilir allah sahidim.insallah sizde görür rahatlarsiniz bu aradada hocamin ellerinden öperim.dogal seylerden sifa bulmak cok güzel sey hamd olsun yaradanimiza allah emanet olun berlinden saygilarimla Naciye

  50. hocam cok kilolu deyilm ama gobek sorunum var aslnda herkes boyle ıyisn dyo ama ben rahat deyilm tek sorun gobegm bu kur gercekten ise yarar mi? kesın ve net bir cvp ltf …

  51. ya peki bu karisimi icmeyi biraktigimz zaman tekrar göbegmz cikarmi merak edyorum yani hep bu karisimi icmeye mahkum mu kalcaz hocam ltf sorularma en kisa zamanda cvp tsk

  52. bu kürü tükettiğimiz zaman yine egzersiz yaplmaya devam mı edeceğiz?

  53. bende deniycem bu karışımı ama inş işe yarar lahana suynun zayflattığını duymuştum ama maydonozu yeni duuyorum eğerki bi faydasını görrsem yazarım arkadaşlarr tabki yedklermiede dikkat ederek spor yaparak bu karışımı içerek

  54. bende emziriyorum bebegim 7 aylik zayiflamak istiyorum lahana kürünü uygulasam sütüm kesilirmi 4,5 kilom var faslalik birde cocuklarimda kilolu 13 le 9 yasinda onlarda bu kürden icebilirlermi cevap bekliyorum hocam

  55. hadi bakalım nekadar doğru görecez

  56. kardeşim ben siz göbek eritmenin sırını söylüm ölçüyü kaçırmamak tatlıyı tuzlu fazla kaçımamak hakszmıyım

  57. hocam biz ne yapıp ne edip kilo veremiyoruz ben 62 kilo kuzenim 60 kilo dan düşmüyoruz ne yapmalıyız göbek ve çevresi için önerilerinizi belkiyoruz şmdiden tsk ederiz

  58. size bir öneri 1 kilo salatalıgı 2 lıtre suda kaynat 6 7 dakıka sonra sabah aç aksam aç için yanı sıra 3 ertana kaysı yiyin bu işlemi 3 hafata deneyin komple zayıfladıgınızı görceksiniz yanlız hamur işi yemeyin bol bl salata

  59. lahana kürünü deneyecegim hedefim 68 den 55’e inmek hadi hayırlısı

  60. sedaaaa nakadar kilo verdigini yazabilirmisin lutfen gercekden ise yariyor mu :))

  61. 56 kiloyum ama göbegim var napıyımmmm gerçkten faydası varmı lahananın

  62. benim arkadasin anneside baya kilo verdi lahana suyuyla sizde sorup durmayin ise yaramasa ibrahim saracoglu siradan birimi ki ise yaramayan sey yazsin.

  63. kullanın arkadaşlar işe yarıyor

  64. benim çok gömegim yok hafıf var onu eritmek istiyorum acama gerçekten faydası olurmu

  65. ben yaptım ve bol su içtim zayıfladım gömegimde çok az kaldı ben 52 kilodum 46 ya düştüm çok mutluyum sisede tafsiyem olur hiç pişman olmazsınız

  66. Arkadaşlar ben 60 kilodayım amaboyuma göre kilom çok güzel malesefki göbeğim var hemde 5 aylık hamılelıgımdekı gobek gibi bende bugun spora basladım ama cumartesı pazardan ılk iş lahana almak olacak nolur dua edıngöbegim erisin çunkü zayıfım ama goren hamilemisin diyor artık bunları duymak ıstemıyorum ınsallah hepımız ıncecık gobeksız oluruz

  67. insallah gobek erirr cunku ben zayiflamak istemiyorum

  68. hocam ameliyat dan sonra göbeğim kaldı 65 kiloyum aynı zaman da troit hastasıyım TSH her ay düzensiz çıkıyor doktorum bile saşırıyor bu kürü yapsam benim için faydalı olurmu açil cevap bekliyorym saygılar

  69. arkadaslar ben yarın sabah baslıyorum 5 kilo fazlam var eyer verirsem çok sevinicem sizler gibi bu arada hocam benim hemserim dinleyin yanılmazsınız

  70. bende çok kilolu değilim ama göbeğim var inşallah lahana işe yarar şimdiden teşekkürler.

  71. hocam size gerçekten çok güveniyoruz inşalah sizin sayenizde bütün herkes göbekten kurtulur.

  72. hocam karaciğer yağlanması için maydonoz ve lahan kürü etkisini ne kadar zamanda gösterir lütfen cvp yazarmısınız cok önemli benim için saygılsr…..

  73. galiba sıkı bir diyet le lahana suyu olacak öyle mi

  74. deneme tahtasına döndük

  75. 6 aylık bebeyim var emziriyorum lahana kürü yapa bilirmiyim

  76. bebek emziriyoru m lahana kürü yapa bilirmiyim

  77. bende yaptım ve faydasını bende gördüm 75 den 68 düşdüm ama geri kilo aldım yine deniycem ve hergördüğüm kilolu insanlarada tavsiye etiyorum ama devam etin faydasını görürsünüz

  78. ve şunu unutdum ılık olarak için ben tv ğördüm bende öyle yaptım

  79. çicek arkadaşıma katılıyorum bende zayıflamak istemiyorum sadece göbeğim gitse yeterrrrr.

  80. hocam ben lahana kürünü denedim ama sadece birkaç gün içebildim,çünkü bende miğde ülseri var miğdem ağrıdı.zayıflamak için hangi kürü yapabilirim.cevabınızı bekliyorum

  81. e tam 3 hafta yapçmda kç kilo vercm?????? 15 kilo fazlam vede gbğim vr

  82. dencm bnde inş faydasnı grrm

  83. emziren de bu kürden yararlana bilirmi*

  84. 3 hafta sonrası ne kadar ara verip tekrar başlayabilirz?

  85. kızım 3 aydır hepatit a nasıl kürler uygulamalıyım

  86. ibrahim bey ben emziren bir anneyim geceleri uyandığımda uykulu halimle bazı bilmeden birşeyler yapıyorum sabah kalktığımda ise yaptığım şeyi hayal meyal hatırlıyorum neden böyle oluyor lütfen söyleyin Birde gündüzleri dalgın oluyorum size bir örnek vereyim dün akşam kocamın ilacını verirken kızım kocamın kucağındaydı ilacı kocamın ağzına verirken kızımlada birtaraftan konuşurken ve elimdeki ilacı 3buçuk aylık kızımın ağzına veriyordum kocamın ağzına vermem gerekirken lütfen hemen cvp yazarsanız sevinirim teşekür ederim

  87. EMZİREN ANNELER BU KÜRÜ KULLANAMAZLAR..

  88. bekarda yaralana bilirmi

  89. benim birçok arkadaşım işe yaradığını soyluyor denemekte fayda var

  90. EMZİREN ANNELER MAALESEF KULLANAMIYORLAR :((((

  91. hocam sisizi severek izliyorum ve takip ediyorum benim size şu sorum olacak ben yeni 4 aylık hamileyim ilk hamileliyim yüzümde kahverenkli lekeler atmış ve bu daha yenidördünçü aydan başlamış dahada cok lekelenir diye cok korkuyorum ve herhangi bi kıremde kulanmış deyilim ne yapabilirim acaba

  92. ya bi luzumsuz sorudA BENDEN erkek lerde kullanabilimi hep bayanlar yazmış bi göbekli erkek benmiyim yoksa

  93. BEN BİR AYDA 4 KİLO VERDİM AMA HEMEN GERİ ALDIM ODA SUYMUŞ BENCE DENEMEYİN ONUDA SABIRLA YAPMIŞTIM

  94. 🙂 lahananın kilo verede etkisi çok ama sporsuz göbeğinizi eritirsen
    z kaslarda gider güşsüz kalırsınız. mutlaka sporla beraber kilo verin.
    dikkatimi çeken bir husus ta göbek konusunda kadınların daha titiz olduğu. elbette kadın daha güzel olmalıdır. görüldüğü kadarıyla her zamanda anlaşılacağı gibi kadınlar ruhdan çok bedene önem veriyor….:)):

  95. iyi gunler. Ocam. benim bir kac sorum vardir. ben sizlerin sogan kurunuzu ve incir kurunu uyqulamaq istiyorum. bende folikul kistasi vardir. artiq 2 aydiki kecmiyor. sogan kurunu 15 gun uyquladiqdan sonra 2 -ci adete 10 gun kalmis 5-7 gun yeniden uyqulamaliyim. sorum bundaki incir kurusunu ne zaman baslamaliyim ?. sogan kutunu bitirdikden sonrami yoksa ayni zamanda her 2-sinide uyqulaya bilirim.15 gun sogan kurunu yapdim ve birdaha ne kadar ara verib yapmaliyim?. incirde 7 gun ara yazlibda soganda bilmiyorum . bende prolaktin hormonuda yuksek bunun icin doktorum bana ilac yazmis her gun onu kullaniyorum normada kalmasi icin. onukullanmasan prolaktin hormonu yeniden kalkiyor. incir prolantin hormonunu yukseltiyormu?

  96. sayın hocam önerilerinize çok güveniyorum benim de kilo problemim var 10 kilo vermek istiyorum.tüp bebek tedavisi gördüm ve hormon iğnelerinden dolayı kilo veremiyorum dilerim işe yarar.

  97. ibrahim bey ben zayıflayınca yüz cehrem değişiyor çok çirkin oluyorum.zayıflarken yüzümüzün zayıflamaması için yada yüz tipimizin değişmemesi için neler önerirsiniz şimdiden tşk .

  98. hocan benım hiper tiroidim var ve 9 tane de düşüğüm var o günde yazdım ama cevabı almadım kilom de var lahanayıde kulanamam ne yapmamlazım

  99. HEPSİ HİKAYE ERİMİYORRRRR

  100. hocam ben bebek emziriyorum bu kür bebeğime zarar veririmi acaba bana cevap weririseniz sewinirim

  101. tüplerim baglattım açılmasını istiyorum şifalı bitki söyleyin

  102. bende zayıflamak isteyenlerdenim ama zor yemek koley karnımız doymadan soffffffffffffffffffffffffffradan kalkmalıyız çok acıkmadanda yememeliyiz günde iki öğün yeterli diyorum ama bunu kim uygular bilmiyorum çok yemek çok uyumak çok konuşmak çok gülmekte zarardır hem maddi hemde manevi diyorum vesselam hayırlı sğlıklı ömürler diliyorum allaha emanet olun

  103. ibrahim bey hocaya çok tşk ederim soğan kürünü uyguladım faydasını gördüm sizinde kistiniz varsa tavsiye ederim lahana kürünü uygulamadım göbek sorunum var göbek yağımda erime olursa sizleride burda bildiririm herkese sagılar

  104. ibrahim bey hocaya çok tşk ederim soğan kürünü uyguladım faydasını gördüm sizinde kistiniz varsa tavsiye ederim lahana kürünü uygulamadım göbek sorunum var göbek yağımda erime olursa sizleride burda bildiririm herkese sagılar